Inspiration

I torsdag kväll fotade jag, Ina
efter jobbet gick vi hem till mig. Jag hade haft en ide ganska länge och nu är den gjord. Jag älskar min port, vi har den fina långa röda mattan, en gammal hiss och ny städat. Jag la på eyeliner och röda läppar på Ina och sen körde vi, snyggingen. Jag hade 50-talet och "a night on the town" tema i huvudet och tycker att det blev otroligt bra bilder, det blev som jag hade tänkt mig. Snart ska bilderna upp på hemsidan men här kommer ett smakprov.

Jag var så lycklig på fredagen och fick en klick energi tillbaka tack vare denna fotografering, tack Ina du är bäst! Nu ska jag fortsätta fota för det är det jag älskar så mycket!!
Puss and little big hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0