Sista pass

Jobb med sista paaset

En vän

Igår, torsdag pratade jag med en gamla vän som vi träffa under tågluffen 2008. Förhoppningsvis så kommer han till Stockholm under Augusti! Vore så kul om det blev så, woho för det!

Fin väder

I onsdag skulle de bli kalas väder, upp till 28.an till och med. Jag och Elly packade väskorna och hoppade på bussen till Flatenbadet! En trevlig förmiddag innan jobbet kallade.

Gym

Denna vecka bjuder på hel jobb och gym. Var och tränade idag innan jag ställde mig i receptionen. Känns bra men måste nog lägga på ett kol om det resultatet som jag räknar med ska komma!

Ledig en dag

Idag är de lördag och jag är ledig, så jäkla skönt!!! Tyvärr inget vackert väder men men. Nu ska jag överraska Messa på hennes jobb, hihi! Puss and little big hugs

Kyckling hos Sara

Efter jobbet igår åkte jag hem till Sara och käkade middag. Tjejen hade lagat hel fågel med Qinoa, riktigt mums! Vi satt och kolla .."Got talent" hela kvällen på youtube och sen var de dags att sova för jobb till Sara. En riktigt mysig fredag kväll. Puss and little big hugs

12, 34 och 45 minuter

Jag hade mitt första morgonpass idag, började 07.00. Det gick faktiskt bra, känns dock som att jag måste missat nått. Klockan blev 15 och jag stannade kvar till 19.00 för att hjälpa eftermiddagspasset lite. Efter att jag varit på jobbet i 12 timmar drog jag till gymmet och pumpade två varv i 34 minuter. Sist men inte minst så tog jag en 45 minuters promenad hem. Nu blir de sova, super skönt!

Copenhagen

Jag och Sara tog tåget ner till Köpenhamn och skojade under helgen!!
Två taggade tjejer på tåget!
Köpenhamns 7 eleven hade alkohol till salu
Först en väldigt trevlig frukost och sen en mysig lunch med Saras snälla syster
Hamnade i Christiania, inte riktigt mitt häng men om andra vill få de väl
Efter en lång natt sitter vi igen på tåget pigga och glada!

4 dagar

Jobbar från måndag till och med torsdag så många dagar på hotellet nu. Igår fick jag sällskap av fina Sara, så himla söt och var med mig under 4 timmar. Sålde också nästan sluta på alla rum så plus poäng där. Ett mycket bra pass! Kul också att vi åker till Köpenhamn på fredag lite spontant, haha! Awesome!

Tomt

Det har varit väldigt tomt utan dig de 2 senaste veckorna, hoppas det vänder!

Gå bredvid

I söndags morse gick jag bredvid Lena på morgonpasset, kände att jag behövde en uppdatering. Detta var hennes sista pass så allt hon ville var ju att få gå och jag som bara sovit 3 timmar den natten var så övertrött. Vi hade något sjukt jäkla kul och toppen på de hela var när Lena skulle skriva in 07.00 men skrev 70.00. Haha!!! "Men det ska väl vara så..?" Vi vek oss av skratt. Du kommer vara mycket saknad kära kollega!

Öland

Bestämde mig för att kasta mig på bussen och åka till Ölanddär gänget hängde trots min sjuka. Det blev två grymma dagar.

Inte så kul 2

Efter Lund kom jag hem till lite urinverksinfektion. Inte så kul! Sjuk, trött och deppmode. Fick läkemedel dock så ska blir frisk snart!

Lund

Robin peppade och jag satte mig på tåget 2 veckor sen. Fick ett fint välkomnande när jag rullade in på stationen. Träffade hans roliga vänner också. Det blev en super kul kväll!

Väldigt kul

Nu har varit massa roligheter den senaste tiden. Har bland annat varit nere i Lund hos Robin och också varit på Öland med gänget! Kul grejer!

Puss and little big hugs